Sunday!

Hallå bloggen!
Har inte skrivit på några dagar för jag har haft fullt upp med att passa bamse och ebba. Man är sjukt trött när man har en valp, man vill bara sova och slippa ha ögon i nacken heeela dagarna. Men, samtidigt är det hur mysigt som helst :)
I veckan har jag:
  • fått hem skinnjackan från modekungen, LOVE IT
  • gått 8km om dagen!
  • passat bullen och ebba nästan 24/7..
  • SHOPPAT, YEEEY :)
  • fått hem sommarklänningar jag beställt
  • dumpat fitnessfighten
  • färgat håret (askblond, syns knappt)
  • fått reda på att molle åker snart... <3

Ja, det var en del av allt.. Jag har även hunnit vara superdeppig och haft grov pms. Men det har jag alltid typ 1,5 vecka i månaden ;)

Idag har jag varit i skogen med mamma, ebba & bamsi. Det var såå skönt väder :) Vi gick milen och sedan åkte vi hem till min 87åriga gammelfarfar och drack kaffe. Han blir så glad när ebba kommer, så sött så.

aja, nu ska jag göra lite kaffe sen se lite på TV eller något. Har tråkigt.

Ha en nice söndagkväll :)

 

 


Kommentarer
» Anonym

saknar dajj <3

2012-03-11 23:23:46
URL: http://malinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback