Onsdag.

Har precis kommit hem från ett möte på arbetsförmedlingen. Vi pratade om utbildningar osv. så jag berättade för dem att jag har funderingar på att bli polis. Jag har alltid haft det i bakhuvudet och de senaste åren har jag velat andra saker typ som att bli make up artist och frisör. Men jag känner att det inte är JAG. Klart att det är sjukt kul med smink och hår men det är bara en hobby känner jag. Jag är en person som hatar när allt är samma varje dag, älskar spänning och är envis och rättvis. Så, jag som polis? Ja!
Så nu i höst ska jag plugga några kurser på komvux och så ska jag ta mitt körkort sen i mars 2013 ska jag söka in till polisskolan =) Om det blir som jag vill just nu iaf! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback