när allting bara faller sönder

arh.. idag har jag verkligen haft en extremt jobbig dag.. fick hem ett brev från arbetsförmedlingen att jag är utskriven? VA? jag har gått på alla möten och gjort precis som dem sagt åt mig? hur fan kan man då skriva ut mig? förstår inte? jag skulle fått börja praktisera om 2 veckor, och jag har faktiskt längtat till det. Och BAM så är man utskriven... måste vänta ytterligare 3 månader nu på att få en praktikplats om jag inte lyckas få ett jobb. Och inte nog med det så kommer jag inte få några pengar denna månaden (april) bara för dom jädra idioterna skrivit ut mig. HELVETE
ska självklart ringa dit imorgon och fråga vad fan dem håller på med, men idag har min värld bara fallit sönder på något sätt. Att en liten sak kan förändra hela mitt liv trodde jag inte, men nu vet jag att dom kan behandla mig hur som helst.
Jag måste ha ett jobb... gud om du nu finns så HJÄLP MIG. Klarar inte av att ha denna vardagen jag har nu, kommer gå in i djup deprisson eller något sånt snart. Allt är verkligen svart .. Känns som man bor i en svart bubbla som man bara går o väntar på att den ska spricka... :/ när är det min tur att stå på egna ben.. ?

Kommentarer
» Sanna Westeson

Svar: Arbetsförmedlingen är inget vidare, har inte hjälpt mig ett skit. För att svara på din fråga angående hundhalsbandet har jag köpt det på Tradera. Vet dock inte om det finns i Ebbas storlek. Annars kolla på djuraffärer på nätet, dom flesta säljer Led-halsband :) Kram Kusin

2012-03-22 14:27:47
URL: http://westeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback