Måndag

Hej!
Har haft en helt okej helg! Det har varit hur fint väder som hellst och jag har gått massa goa rundor med hundarna och träffat mina fina vänner och haft kul!



Idag klockan 1 ska jag till AF och sätta dem på plats, jag ska visa att jag haft rätt hela tiden. Jag hoppas dom kan erkänna sina fel och sluta ta det så personligt att man gör personliga påhopp på 19 åriga tjejer..
Hade inte det varit nödvändigt att vara inskriven så hade jag aldrig satt min fot där igen. Det känns jobbigt att gå dit när man blivit illa behandlad. Mamma förljer med som stöd, så jag HOPPAS att bara en av dom två 45åringarna som var så otrevliga mot mig är där, så kan dom få se hur det känns när det är två mot en. Efter AF så ska vi till vellingeblomman och fika och kolla rundor, sen blir det en lång powerwalk för min del. Ikväll har jag inget planerat! Ska nog söka jobb eller något sånt. :)
Ha en nice måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback