bloggtorka

Ja som ni märkt har jag haft en rejäl bloggtorka.. Har inget kul att skriva om nuförtiden och då tappar jag motivationen direkt! Fick lust till att skriva idag. Men även idag har jag inget att skriva om. Dock så kommer jag kunna göra ett inlägg senare idag, för jag ska strax åka och shoppa :) YEY. Det är det enda roliga i mitt liv just nu. Haha, fattar ni hur jädra tråkigt mitt liv är då?
JAG VILL HA ETT JOBB! Jag är flitig som bara den, söker jobb som en jude. Men får jag något? NEJ. Inte ens det allra sämsta jobbet, typ städare, får jag. Då är väl något fel? Jag är nog den allra mest tillgängliga sökaren som finns, jag söker alla anställningar (50%,100%, 75%, ja ni fattar) Och jag har nästan inga krav på vad för jobb det ska vara. Men endå har jag inte fått ett jobb. NÅGOT ÄR VÄLDIGT FEL I SVERIGE NU ALLTSÅ!!!! Arhhh, det är inget fel på mitt CV och personliga brev heller, för det har jag gått och fått hjälp med att skriva så det är rätt.
BLUB :(
gammal bild på mig från 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback