en lista om mig.

Namn: Hannah Charlotte Nilsson
Piercingar: öronen, tungan, naveln.
Tatueringar: ja, 3st. (fötterna & armen)
Längd: 167cm
Skostorlek: 37
Hårfärg: Blond
Fräknar: får det när jag solar på näsa och kinder..
Mottoif you can dream it, you can do it.

Önskar du att du bodde någon annan stans? Ja, men vet inte exakt var. 
Tänker du på självmord? Nej?
Tycker du att du är attraktiv? mitt ansikte är okej, resten skit.
Dricker du? Ja
Använder du droger? Nej
Röker du? Ibland - har trappat ner som faan! ;)
Vilket schampo använder du? Loréal 
Vilken parfym använder du? Dior - miss cherie, gucci - envy me, Beckham, Naomi Campbell, DKNY, Dior - poison... Sen har jag typ tio andra som jag knappt använder.. Min favvo är Gucci - envy me.
Vad är du rädd för? Ensamhet, trånga utrymmen, må illa & mörker.
Gillar du att tvätta? Nä, vem gör det egentligen.. ? Men det är ju gött att ha rena kläder!
Gillar du berg och dalbanor? Älskar dem! Men bara dem inte åker och ner.

Senaste...
Filmen du hyrde
? Don't be afraid of the dark
Filmen du köpte? Köper inga filmer..
Låten du hörde: Don Omar - Hasta que salga el sol
Låten du laddade ner? Laddar inte ner musik.. Har spotify.
Personen du ringde? Mamma
Personen som ringde dig? Någon som var intresserad av att köpa min systemkamera.
TV-program du såg? Melodifestivalen.. Hatar det jävla programmet... hihi
Person du tänkte på? tomas dileva, fula jävel haha..... 

För eller emot...
Långdistansförhållanden? Varför skulle man vara emot det?
Utnyttja någon? Emot. Fast ja, alla utnyttjar nog andra, mer eller mindre egentligen.
Självmord? Emot?
Ungdomar som röker? Beror väl på hur unga..
Använda droger? Ens eget val, jag hade då aldrig tagit droger.
Sex före äktenskapet? samma, det får man själv avgöra.
Köra onyktert? Emot!? Sjukt att folk gör det.
Förhållanden? För? haha

Favorit...
Låt: Finns så många, kan inte välja.
Sak att göra: träna tills man vill spy
Sport: simning.
Dryck: kaffe
Kläder: träningskläder! sjukt skönt att ha på sig.
Film: Har ingen
Bil: Audi A5.. mmhh
Serie: Greys Anatomy, the big bang therory, vänner & how i met yor mother.

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke
? nej
Gråtit över en flicka? Nej
Ljugit för någon? ja
Varit i slagsmål? Nja... slagsmål och slagsmål, slagits har jag väl gjort.
Blivit arresterad? Nej.
Träffat någon från internet IRL? Japp.

Antal...
Gånger du vart kär
? 1
Gånger ditt hjärta brustit? Aldrig
Hjärtan brustet på grund av dig? aldrig
Tjejer du kysst? under 15 iaf!
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Haha... jadu. vet inte.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Minst 3 gånger iaf.

Pålägg som gäller: Keso med aromatkrydda
Dagens dryck: Vatten.

Senaste...
boken du läste? Haha, länge sen jag läste en bok.
Personen du fick e-mail av? Säkert skräppost.
Personen du fick brev av? onoff
Personen du fick sms av? syster
Gången hela din familj åt middag tillsammans? typ 15 år sen.
Saken du köpte? Tröja.

Vad har du gjort idag? SHOPPAT!!!!!
Var det kul? eh, JA?!?!?!
Brukar du svära mycket? ja
När stiger du upp på morgonen? 8-9-10
Gillar du att slåss? Ja haha
Vad har du på dig? one piece
Vad ska du göra ikväll? Sova snart.
Vad är du allergisk mot? tomater och laktos.
Var har du ont? magen
Använder du hårspray? nej
Kan du stå på händer? Mot en vägg, ja.
Håkan Hellström eller The Ark? båda är skit, men the ark i såfall
Salt eller socker?  beror väl på till vad..
Gillar du ketchup? nja, lite kan va gott 
Är du glad nu? Jätteglad, NOT... har pms så in i helsike
Var du glad igår? nä hade grov pms då med.
Vad dansar du till? Musik.. reggaeton<3
Stockholm är... ? Sveriges huvudstad som jag kan tänka mig att bo i.
Göteborg är... ? En mysig stad.
Kan du sjunga? Det kan jag inte, men vem bryr sig. Sjunger ändå
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti
Land du vill besöka? Frankrike, italien & usa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback