Torsdag.

Hallåjaa
Idag har jag som vanligt tränat med molle. Det blev crosstrainer & styrketräning (armar & axlar)
Har varit på tennisbanan här i staffanstorp också med ebbis, det är inhängt med grindar och högt staket så jag brukar släppa lös ebba där så busar vi och springer runt och tränar lite lydnad utan koppel. Hon är duktig!
Förövrigt så är hennes diarre slut... hahaha
Sen har jag bara städat lite i rummet och lagat middag! Blev en kalorisnål variant av tacos ungefär. Gött!
Nu sitter jag här med en massa kletig ricinolja i håret, har haft i det i säkert 1,5 timme. Undra om man får ha det så länge? Jag brukar ha det max 45min.. Vi får se, håret kanske ramlar av!?
Nu måste jag duscha av mig, sen ska jag ut på en 45min runda med ebbisen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback