Onsdag.

Godmorgon..

Är sjukligt trött idag, har haft en jobbig natt med Ebba. Hon ville inte sova utan bara tassade runt och hoppade upp och ner från sängen fast jag sagt åt henne att hon skulle va på sin filt. Hon hade nog jätteont i magen för hon såg så rädd ut. Sen ville hon ligga i min famn och då darrade hon massor. Ynklig ebbis.. (hon darrar när hon vill verka liten o söt, så hon kan få som hon vill) Jag somnade vid 4 inatt.. Och var nog ute med Ebba 3 gånger på 2 timmar. PÅ NATTEN..
Nu klockan 11 ska jag på möte hos arbetsförmedlingen. Ska visa mitt CV osv, tråkigt. Sen ska jag inte träna idag då jag ska iväg senare så det blir en långrunda med ebbis istället.
Det är tur att ebbis är så söt, för allt detta med diarre och skit gör så man blir väldigt äcklad och typ.. arg?
Hoppas hon blir frisk snart... lilla gumman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback