NU KÖTTAR JAG I 30 DAGAR

ja, då var det den 1 mars vilket innebär att fitnessfighten börjar. Har precis fått tillgång till mitt träningsschema och det ser helt okej ut. Annorlunda om man jämför med hur jag tränar nu, men jag gillar förändringar!
Om några timmar ska jag käka den fösta måltiden med det nya matschemat. Längtar lite. Är fan SJUKT PEPP på detta alltså!
Ska väga mig imorgonbitti.... mår lite illa över det, hatar de där jävla siffrorna på vågen. Men, är det mycket i kilo så är jag ju liksom påväg mot en förändring nu.. Får ta mig i kragen och ställa mig på den hemska jävla vågen ..
Nåja, nu ska jag sova så jag är pigg inför min första dag =)  NIGHTY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback