Måndag.

Hallå bloggen!
Idag har jag tränat gympa-stång med molle. Det var sjukt krångligt, men kul. Jag är sämst på att samordna rörelser så jag skämdes enormt mycket, men jag gav inte upp ;) Klarar man det en gång sen går det lättare.
Sen har jag bara varit med ebba, vi har sprungit och lekt på tennisbanorna. Kul! Fast vi fick gå in efter 30 minuter för det blev tydligen världens snöoväder? Nu är det dock helt stilla ut? Konstigt.
Nu sitter jag här, skriver ett personligt brev.. Inte kul alls. Söker jobb.. Måste söka 15 jobb i månaden för att få ut lite pengar.. Kan ju shoppa och leva lite iaf.. Bättre än att ha 300kr i månaden ;)
Funderar på att gå en runda med ebbisen snart, hon är rastlös. För typ en minut sedan kände jag hur något placerades på min fot, kollade ner under bordet och ser att ebba lagt ett par av mina trosor på min fot? Haha! Lilla gumman. Nu har hon hittat ett kvitto också! Jag får gå ut med henne nu... haha
hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback