lazy day...

..eller inte? har sökt tio jobb idag, tio OLIKA jobb vilket innebär att jag har suttit och skrivit tio olika personliga brev. sjukt tråkigt och det tog över tre timmar sammanlagt, men nu behöver jag nog aldrig mer skriva ett personligt brev då jag har tio olika jobbsorter att välja mellan... haha
Har även lagat lunch, som skulle bli asgod. OM jag inte bränt hela skiten i ugnen. Jag gjorde ugnsbakad kyckling med morötter och palsternacka som också låg i ugn, kycklingen var ätbar, men det andra var svarT! lyckat hänssyyy.
Aja, har precis skickat iväg pappa till mataffären med en handlelista som jag skrivit i samband med fitnessfighten. TOMORROW IT BEGINS!

30 dagars träning i rad.. woop woop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback