Torsdag 24/11-11

God morgon :)
Sitter och äter  en tallrik gröt med varma bär till frukost med ebba i knät, vi har varit på långrunda tidigt imorse. Riktigt skönt var det! Ska snart hoppa in i duschen och sedan fixa mig. Ska nämligen in till lund och träffa Molle! Längesen vi sågs, det var den 11okt tror jag? När vi kom hem från Alanya andra gången. SJUKT.. Men det har sina anledningar tyvärr, men det behöver vi inte gå in på!
Vi ska fika på något mysigt ställe, sen ska vi in till Gerda och ta oss an ett svettigt pass. Ska bli skönt! Har inte varit på gymmet på två veckor eftersom jag inte har något busskort, så det har blivit många powerwalksrundor.. Men idag ska jag fixa ett! Så nu får jag snabba mig, ska lämna ebba hos mamma också.. Och min cykel är sönder... UHH kommer dö av stress.
Ha en bra dag! HUGS
jag igår (typ 3 på natten... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback