Städ-måndag.

Godmorgon!
Gick upp vid halv 9 idag och var ute i 1 timme med Ebba. Hon är väldigt olydig ute och gör inte som jag vill. Får träna henne mer på att lyda. Hon är inte ett dugg lärd av de som hade henne innan, hon är tio månader och jag lärde henne sitta för 4 dagar sen .... Hon vet ingenting om att sköta sig och det är svårt att få henne att förstå. Men jag ska allt lyckas! Jag vill ju att hon ska må bra och vara trygg med mig.
Idag ska jag städa lägenheten, det ser ut som fan! Ska slänga allt skit som bara ligger och alla smågrejer och kläder som jag aldrig använder ska jag lägga ut på tradera. Har 3 säckar med kläder/väskor som jag ska sälja. Nästan bara oanvända saker med prislappar kvar. Så går det när man är shopaholic....
Aja, ska sätta igång nu! Vill ha det rent och fint :)
Ha en bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback