Onsdag 16/11-11

Hejsan :)
Idag är jag bara seg, finns inget att hitta på. Ska nog ut på en långrunda med ebba på dagen istället för ikväll.. Sen kanske jag ska åka och köpa vinterskor. Mina från förra året har hållt, tills igår.. Sulan är helt lös?! Höll på att dö i trappan!! Sulan fastnade och jag höll på att snubbla, snacka om att mitt hjärta flög upp i halsen.. Tänk om jag skulle slått ut framtänderna?! HAHA
Håller även på att övertala pappa om att vi ska åka och shoppa julklappar på ullared, det lönar ju sig! Man får allt till mycket bättre pris där.. Och så kan man köpa lite åt sig själv också ;) Änsålänge är han inte övertalad.. Men jag ska nog lyckas. Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback