Onsdag 091111


Hej!
Har tvättat hela morgonen och varit på promenad med Ebba. Hon smutsade ner sig så jag fick bada henne.. Och såklart ville hon inte bli torkad så nu ser hon ut som en stor fnurrig boll, pälsen är helt ruffsig.. så nu måste jag bada henne igen för det ser inte klokt ut. Busunge alltså.. :(
Idag tror jag att jag ska en sväng till ikea och köpa en hylla och lite pappersförvarings-lådor. Får se vad man hittar. Vill få ordning bland mina viktiga papper och bankgrejer.
Ska även skicka in mitt nyskrivna CV till en massa jobbansökningar. Jag måste ha ett jobb nuuu!
Nu ska jag springa ner och sätta på en ny maskin!
hugs

Kommentarer
» Anonym

sv Härligt:) de fuknar!

2011-11-09 14:40:17
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback