typiskt!

Idag har det varit en väldigt lång skoldag för mig, var i skolan vid halv 9.. Kom in på lektionen och efter jag fått reda på att jag fick G på projektarbetet slutade jag.. tog max 5 minuter.. KUL.. Sen har vi i klassen målat våra flak lakan (haha lät kul), Vi skrev BF3A på ena sidan med alla våra namn, sen på andra sidan skrev vi en mening som stämmer bra in på oss. Vill inte skriva ut det nu eftersom det ska alla se på studenten, inte kul annars ..
Sen har jag pluggat till mitt riksdag/grundlagarna prov.. Gick åt helvete kan jag lungt säga. Failar jag på detta provet kommer jag få IG i betyg.. Suck.
Angånde min rubrik så har jag blivit "sjuk".. Är helt genomförkyld.. Har varit frisk hela våren annars & nu precis när man ska ta studenten & gå på bal ska man såklart må kasst. ORKAR INTE.. Hoppas verkligen det hinner försvinna innan måndag... buhuhu..
Nu ligger jag nerbäddad i soffan med kaffe och riskakor.. Ska vila som fan idag.. Behöver det verkligen.
me 2 day.

Kommentarer
» M

hänsy, sötnos :)

2011-05-24 20:11:58
URL: http://soulsong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback