prom day!

Idag är det bal, som ni kanske förstår. Jag är lite nervös? Vet inte varför fakitkst, kan vara så för att jag aldrig upplevt en bal förut? Och kommer bara uppleva det en gång? Därför är nerverna lite sisådär idag. Sen är det nog också för jag tar studenten om två dagar.
Nu käkar jag frukost, ska köra och köpa såna TJOCKA plåster på apoteket sen ska jag kanske sola. Om jag orkar..
Känns även som mitt hår kommer bli fult.. Alla ska typ bli fixade hos frisörer medan jag ska göra det själv. Och jag suger på att göra snygga frisrer. Men det får bli som det blir, hade fixat en skitbra tjej som skulle göra det på mig och sen failade hela min planering så får skylla mig själv!
Jag kanske skriver mer innan jag drar mig till Åkarp (ska hoppa in i limmon där), wii =) Ha det gött annars, för det ska jag ha!
HUGS.


Kommentarer
» Katrin

Va glad att ni får ha bal i allafall :( det ska inte min skola ha. Och sen att du ska fixa dig själv, jag tycker det är mycket finare. Då vet man exakt hur man vill ha allting och sådär. Men visst är det kul om någon annan gör det, men mer speciellt när man gjort det själv ;) <3

2011-05-30 13:44:36
URL: http://lindersplace.blogg.se/
» svin cool kille

det blir noog braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2011-05-30 23:06:36
» svin cool kille

2011-05-30 23:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback