en till... hihi

HAR DU:

Lärt känna en ny vän:
Jadå!
Fått ditt hjärta krossat: nej
Träffat någon som förändrat ditt liv: ja.
Fått reda på att någon har pratat om dig: ja, och det är inte nice alls.
Kysst en kompis: Ja!

BLANDAT:

 
Vill du ändra ditt namn: Nej, men vill att alla ska förstå att jag faktiskt stavar mitt namn med H på slutet eftersom jag ädrat det.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Förra?.. Var på viggos och åt & drack med malin, elli & olle!
Vilken tid vaknade du idag: 11:45..
Vad gjorde du igår runt midnatt: Var hos roberto!
Någonting som du längtar till: Åka utomlands med molle!
Senaste gången du träffade din pappa: Några timmar sen.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Ha ett jobb, egen bostad, körkort. u name it.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jodå!
Vad gör dig irriterad just nu: Att folk tror att de kan lägga sig i mitt liv.
Vad gillar du gällande dig själv: Glad, utåtriktad och impulsiv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback