söndag

woop woop.
Jessie är i sverige nu, så härligt! :) Vi har varit & badat idag, sen bara gått runt & snackat en massa skit.
Har även hämtat hem min STORA dubbelsäng från mamma. Jag vill verkligen ha den på mitt rum, men den får inte plats i de rummet jag har nu... Och pappa har precis renoverat & tapetserat om och lagt golv i mitt rum.... Men jag kan inte ha den lilla 90 sängen jag har nu, så jag är illa tvungen att byta rum. Känner mig oehört elak mot pappa som slitit o gjort fint för min skull, men han förstår mig hur jag kände. Så imorron ska jag byta rum! Jobbigt men det kommer va så jävla skönt och sova sen... haha.
nu blir det lite te, sen sova! (sista gången i minisängen, wiii!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback