håret!

Ja, som ni kanske sett har jag inte lagt upp någon bild på mitt nya hår. Och det är bara en anledning till det - det är så jävla kort. ;( Jag har köpt löshår (hihi) :cool: och idag ska jag sätta i det. Så antagligen kommer det en bild ikväll eller imorgon :) :thumbup:
Och färgen, ja det blev inte som jag ville. Jag hade nästan vitt hår och då kan man inte lägga i en guldaktig färg. Så det blev en massa tunna mörka slingor - till att börja med! Detta är nu mitt nya projekt. Jag ska gå till frissan ungefär 3 ggr till, och slinga olika slingor (först ska jag dock lägga i en mörkblond/ljusljuuusbrun färg i hela håret så att jag får en bra grund) Sen ska vi slinga med olika sorters slingor. Det kommer nog bli skitbra, men det kommer ta ett tag. Dock börjar jag inte med detta projket förr än jag varit utomlands i augusti/september för håret kommer blekas igen där.. :)
NU ska jag duscha, fixa mig sen bär det av till sjöbo marknad med bästa Jessy! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback