lördag - 1 ledig dag kvar ...

Ja, en ledig dag kvar... Suck. Jag har varit sjuk hela lovet, faktiskt. Eller, fram till den 25:e december var jag ok, sen kom halsont, feber, huvudvärken.. YOU NAME IT!
Men nu börjar jag bli bättre tror jag. Äter mina tabletter regelbundet så jag har ingen riktig koll på hur jag egentligen mår. Är ju liksom "bedövad" hela tiden.

Idag har jag inget alls vettigt att göra. Eller jo, städa i rummet. Men det får vänta tills imorgo, ska inte slösa min näst sista lovdag på städning.
Funderar på att hyra en film och poppa popcorn, men jag vet inte. Mår illa utav tabletterna jag äter så jag är inte alls sugen på något...
Mitt the sims fungerar inte heller. Olle och jag höll på med det en gång (skulle få alla the sims expansionpaketen) och så fungerade inte det, och nu har jag inget alls. Lovley ..

Fick tummen ur rumpan och tog några foton på mig själv. Ville fota där ute, men hur kul är det när allt är samma färg? URTRÅKIGT tycker i alla fall jag.

Äh, får masa mig upp från datorn nu, hela dagen har nästan gått.. Hoppas ni får en nice lördagskväll!

Här får ni en bild på Häänsy, ny för idag som sagt =)


Kommentarer
» molle

grrr!

2011-01-08 19:37:12
URL: http://malinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback