Torsdag 15/12-11

HOLA
Sitter här och håller på med alla räkningar jag har. Okej, det är inte så många men 3-4 stycken. Och det är skitjobbigt när man inte har inkomst. Suck. Jag har ju pengar men inte mycket liksom. Söker även massa lägenheter! Om ni inte visste så letar jag egen lägenhet, och ska flytta så fort jag får den. I malmö letar jag mest, känns som det passar mig. Men kollar även i Lund. Gillar klostergården i Lund, så om det blir Lund ska det va nära till allt. Vi får se! Ska röja undan lite i mitt rum och byta lakan o sånt roligt skit. Sen ikväll ska jag gå 1mil med ebba (hoppas det inte regnar!) och sen ska jag beställa jul/nyårsklänning. Det blir nog den där svarta med spets som jag la upp igår (den som inte var tight om magen haha) Och så ska jag hitta någon fin kort kofta eller kavaj till det :)
Ha en bra dag hörrni
Saknar mollä som fanken. KOM HEEEM :( Okej, du kan stanna ett tag till men inte föör länge...
Vem ska jag va med i helgen nudå, utgång? Helgen brukar innebära molle & hänsy utgång... snyft.. Någon som vill hitta på något? För jag är available till 100%..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback