The last day. 31/12-11

Godmorgon!
Sitter här och dricker en nutrilett choklad. Gött. Ebba har sovit hos mamma eller, "mormor" ;) haha. Jag ska snart duscha för att sedan åka hem till min söta gammelfarfar Kurt som bjuder mig, mamma & syrran på semlor bara för det är nyår. Mysigt. Dock gillar jag inte grädde så får bli utan det.
Ikväll har jag planerat att umgås med malin. Hon ska komma hem till mig och käka tacos med min familj sen ska vi ut i malmö, är det tänkt. Sen om det blir så det vet jag inte. Men jag hoppas vi kommer ha det kul, we need fuuun!
Jag har lite (RIKTIGT MYCKET) panik också, vad fan ska jag ha på mig?!?!?! ahhh.
Jaja, det löser väl sig.. Ska duscha nu. Hoppas ni får en riktigt nice nyårsafton! och att ni hittar någon vid 12 slaget ;) haha.
HUGS
& gott nytt år!
bilder från förra nyårsafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback