rakt från hjärtat

Är helt frustrerad just nu..
Har hundratals olika känslor som poppar upp hit och dit. Jag vet inte villka vägar jag ska välja, vilka beslut jag ska ta. Är inte en person som gnäller om allt skit som händer mig, men jag måste skriva av mig nu, det är för mycket att hålla inne.
Jag ger så mycket till personer jag tycker om, ställer nästan alltid upp. Men det är inte många som ger tillbaka. De få vänner jag har är guld värda för mig. Jag är inte en person som har många vänner utan en sån som har några få asbra. Men vad händer när de få asbra försvinner? Jag ger & ger & ger, men får all skit tillbaka. Det finns inte många personer som accepterar mig, varför vet jag inte. Kan ni då förstå hur det känns för mig att en vän försvinner? Att en vän skiter fullständigt i en? Att man behandlas som skit?
Är det värt att känna sig som skit bara för att hålla ihop.. ? Nej
Jag har bestämt att nu är det DIN tur att ge. Vill du ha mig i ditt liv så bevisa det.. För just nu känner jag mig som en jävla trasa som är värd NOLL. Jag vill verkligen att vi ska hålla ihop.. till 100%, för du är bra för mig. Jag kan vara den äkta hannah med dig. Så ge lite tillbaka... Det kommer va värt det..
Jag kommer inte finnas för dig när du behöver mig om inte du finns där för mig när jag behöver dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback