Onsdag 7/12-11

Hej
Har en riktigt deppig dag idag, vill inte göra något, bara ligga i sängen och tycka synd om mig själv. Alltid när det händer något i mitt liv så lyckas jag vända det negativa mot mig själv och min spegelbild. Störd? Jag tror det. Om alla ungdomar mår som jag gör nu (det är de enda man får höra när man frågar någon "kunnig") Hur fan går världen runt då? Hur klarar alla unga av skolan? Jag förstår inte det. Har varit självkritisk så länge jag kan minnas och nu är jag så jävla trött på det.. Hur kan man se något bra med sig själv? Jag avundas folk som kan det! Lär mig?! Hur känns det att gilla den där personen som stirrar tillbaka på en i spegeln? I DONT KNOW.. Är så jävla rädd för att inte bli accepterad, ogillad... ja allt sånt. Är rädd för att folk ska tycka att jag är ful, tjock och äcklig.. För jag tycker ju det? Men i försig vågar inte en jävel på denna planet säga sanningen, typ.. "du har gått upp lite i vikt va?" Eller något sånt. Hade någon sagt det till mig hade jag försökt gå ner de man gått upp. Om man nu hade det... Ja rörigt det blev men ni fattar väl...
Är så trött på att försöka leva upp till allas ideal, för man vill ju va accepterad? ...
Nej, jag skriver inte detta för att någon ska skriva snälla grejer och skit, ville bara få skiten ur mig. Det är trotsallt MIN blogg.
Hoppas ni har en bättre dag än mig..

Kommentarer
» elli

känner exakt samma sak!!! bra skrivet hannah :)

2011-12-07 18:17:49
URL: http://lolliseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback