Onsdag 14/12-11

Hej!
Har hunnit med en massa saker idag. Bland annat ett träningspass på cykeln hemma hos mamma. 60min, check! Riktigt skönt, svettigt dock..
Jag sov faktiskt hos mamma inatt, eller ja.. Jag var så illa tvungen! För jag blev utelåst igår (hade glömt nycklarna och mobilen dog..) All skit på samma gång, härligt! Så jag fick banka på dörren mitt i natten hos mamma och som tur vaknade hon. Fick tag i en telefon då med, ringde pappa i typ 1,5 timme. Inget svar. Hur FAN kan man sova så hårt att man inte vaknar av mobilen? Stört! Så jag tvättade av sminket och allt och sen tänkte jag.. okej, ringer en sista gång (jag låg i gästsängen) och då svarar gubben!!!! AHHH, störigt!!! Haha ..
Aja, nu blir det städning i mitt rum, ser ut som fasiken.
hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback