Måndag, 19/12-11

Helloo!
Kom nyss hem, har varit iväg sen 10 imorse. Stack på en långrunda med Ebba, i ungefär 1,5h och sen åt jag frukost hemma hos mamma. För mamma har zoegas kaffe, här hemma har vi nått lidel skit för pappa är så snål. mMm kaffe är så jädra gott! Sen har jag badat ebba. Hon springer rund här som en idiot nu och skvätter o rullar på mattorna.. Lönt att bada henne .. Hon blir alltid vild efter hon badat... Går inte att få tag på henne! Aja, hon torkar snabbt iallafall när hon springer runt.
Ska in i duschen nu. Vet inte vad jag ska hitta på med idag, får se. Vill fixa lite med mitt rum tror jag.
Vi får allt se vad som dyker upp! Ha en bra dag annars!
HUGS

Kommentarer
» Ole Nielsen

Hannah du har världens vackraste leende :)

2011-12-19 15:46:22
URL: http://nattstad.se/OleNielsen
» Anonym

Hej. Just nu kan man vinna en onepiece på min blogg, om du vill delta! :)

2011-12-19 15:51:24
URL: http://tinanj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback