längesen nu..

Nämn något som gjorde dig glad igår: Hade en bra kväll med fina vänner <3
Vad gjorde du kl 08 i morse? sov!
Vad gjorde du för 15 min sedan? Satt och surfade lite..
Det sista du sa högt? Godnatt pappa!
Det senaste någon sa till dig: Godnatt hannah
Vad har du druckit idag? Kaffe, te och bubbelvatten. Och glögg!
Vad var det senaste du åt? Hmm, middag och det var lax, potatis och gräddfil och liite räkor.
Vad var det senaste du köpte? En kaffe på viggos
Vad är det för färg på din ytterdörr? Öh.. mörkröd.
Vad är det för väder hos dig nu? Blåser, regnar...
Godaste glassmaken? Gammeldags vanilj, kaktus och kinderägg
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej
Sover du tungt? nej
Drömmer du mardrömmar? Mest konstiga och förvirrade drömmar.
Trivs du med ditt jobb? har inget! woopi
Favoritklädsel? blus, svarta byxor och fina smycken
Favoritlåt just nu? ass back home - gym class heroes feat. neon hitch
Vad ser du om du tittar till höger? mitt sminkbord
Vad gör dig glad just nu? ingen aning.. ebba kanske!
Vad ska du göra härnäst? sova
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Sådär..
Favoritgodis? malacos fiskar, mmm
Kläder just nu? onepiece
Sommarplaner? inga speciella!
Hur många kuddar sover du med? 4
Morgon eller nattmänniska? båda!
Vad är viktigast för dig? jag själv.
Är du kittlig? Ibland, beror på vad jag är på för humör..
Snarkar du? Om jag är förkyld så gör ja det ;)
Stjärntecken? lejon
Äckligaste insekten? gräshoppor, spindlar och alla sorters insekter som sticks eller bits
Stökigt el välstädat? Mittemellan
Vad längtar du mest efter just nu? Sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback