1/12-11

Hej!
Alltså, jag kan inte förstå att det redan är december? Hallå.... det var ju nyss augusti... ? Bra man hänger med i svängarna... Någon som känner samma eller? När jag vaknar på morgonen förväntar jag mig sol och blå himmel, inte grått och regn..
Har varit på ett möte idag med rätt goda resultat. Vissa vet vad det handlar om andra inte, kan säga att jag är 100% happyface nu. Tänker inte skriva ut det på bloggen så vill ni veta får ni fråga :) Hoppas hoppas hoppas jag får som jag vill!
Annars har jag inte gjort så mycket idag, varit på willys och handlat typ.. Kul liv! Men imorgon blir det andra bullar vetni! Ska ha en as-skön kväll på viggos med mina fina vänner. Ser fram emot det :) På dan ska jag även åka och kolla på vinterskor, om det blir något köp vet jag inte. Ska lägga mig i sängen nu, trött som bara den..
HUGS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback