nästa -> TRÄNA

*gääsp* Har nyss vaknat från min powernap! Gud vad skönt det var och vila lite. Är så orkeslös hela tiden känner jag, så jag behöver vila en stund på eftermiddagen. Och NEJ det är inte för jag inte har jobb osv, det har varit så under en lång period sen i julas ungefär! Så idag har jag faktiskt köpt berocca, två olika sorter! En som man ska ta varje dag, och en man ska ta när man känner att man behöver mer energi. Tog nyss den sistnämnda som heter BOOST och det känns faktiskt som den bubblar igång mig typ, att något händer med tröttheten! Hoppas det hjälper :)
Nu ska jag åka och träna, ser att mamma står med bilen och väntar. Ha en fin kväll! Min kommer dock bli svettig ;)
blir crosstraining och rygg/armar och kanske lite ben idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback