måndag 080811

Godmorgon!
Fy så trött jag är, det blev en lång filmkväll igår för filmen vägrade fungera hur länge som helst.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, får komma på något. Finns inte så mycket att hitta på när man har lite pengar..Tyvärr.
Jag ska nog fixa lite med bloggen, för ni ser ju hur den ser ut.
Jag ska bara luska ut vad det är jag ska ändra för kod för att få bort det gråa -> där i menyn.
Sen får bloggen se ut ungefär såhär, lite typsnitt ska ändras men inget mer. Jo just det, fotot på mig i menyn också!
Nu ska jag käka lite frukost och spela lite the sims 3 (jag vet, nörd! men har snöat in på det ..... suck :(.. )

typ.. 1,5 år gammal bild på mig.. är jag mig lik?

Kommentarer
» Anonym

alltid snygg :D

2011-08-08 19:21:18
URL: http://malinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback