-my day-

Idag har jag varit i stan med Molle. Vi växlade pengar till resan, kollade runt i affärer och tog en fika. Sen drog jag till gymmet och tränade en stund. Sen åkte jag och hyrde film, såg den hemma hos mamma och hade en lååång mys-stund med mina marsvin. Kommer inte träffa dem på två veckor nu ju, snyft.. hihi
Imorgon åker jag till ullared kl 08.30.. Snark... Men det ska bli kul. Jag ska köra!
Sen om typ.... 1 dygn + några timmar, ÅKER JAG OCH MALIN TILL TURKIET!!!!! WOOOHOOOOOO
Jag kan typ inte sova, ligger bara och tänker på hur nice vi kommer ha det... ååååh jag längtar.
Har packat lite till idag, har lite kvar. Sen är jag redo! Woopwoooop
Nu ska jag sova, måste ju upp typ kl 6 imorgon..
jag idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback