vila i frid kära du


Idag fick jag reda på att en släkting till mig gått bort. Min gammel-gammel-farbror.. Han var en väldig pigg och glad gammal farbror och han var alltid så snäll mot mig. I förra veckan åkte han in på sjukhuset, och jag känner mig så dum att jag inte hälsade på honom i tid..  Skulle nämligen åka dit idag efter träningen (sjukhuset är nära därifrån) men i skolan fick jag reda på att han avled vid 07.30 .. Usch, jag känner mig hemsk..
Jag mår lite dåligt, har inte riktigt fått in det i huvudet ännu. Jag tror inte det är sant ännu.

Förlåt Erik, jag skulle hälsat på dig..

Genom sorgens mörker
lyser minnenas ljus.
Vila i frid Erik


Kommentarer
» malin

<3

2010-11-16 18:47:50
URL: http://malinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback