♥ Dag 2 – Min första kärlek.

Det var sommaren 2007, en kille addade mig på msn. Han var så söt och jättetrevlig att prata med. Olle Olmås hette han (vilket jag då tyckte lät roligt men sött) Vi pratade nästan varje dag i ett helt år. Och en dag satt vi i vent (ett program där man pratar i mikrofon med varandra). Vi pratade hela natten och då bestämde vi oss för att träffas. Men det var ju inte så enkelt, han bodde i Ljungskile och jag i staffanstorp. Långt!

Vi ville så gärna ses och efter mycket tjat och tårar så fick vi som vi ville! Den 28 mars 2008 kom han ner till mig. Och det var verkligen kärlek vid första ögonkastet! Jag var så kär i han så det var inte sant! Han stannade över helgen och fy vad nervös jag var. Jag hade aldrig sovit över med en kille förut. Eller jo men det var nån kompis, inte samma sak! Jag var till och med nervös när jag skulle somna. Och när vi låg i sängen, så pussade han mig för allra första gången och det var det bästa som någonsin hänt mig. Den känslan har jag kvar än idag och jag kommer aldrig glömma den. Äkta lycka, ÄKTA kärlek. När jag lämnade honom på lunds station på söndagen, fick jag världens sötaste sms. Han var MIN! Och vi skulle ses om två veckor igen. Då åkte jag till han, lycklig och nervös som bara den!

Sen den dagen han kom ner har det varit han och jag. Vi har haft uppehåll en månad i somras, men det var bara positiva saker med det. Genom vårt uppehåll förstog vi att vi inte ville vara med någon annan än varandra. Och jag är så kär! Alla har sina "ups and downs". Men det är genom dem man blir starkare tillsammans.
När jag är med olle är jag aldrig osäker, han stöttar mig till max. Vi är varandras andra halva. Allt med oss passar ihop.
älskar dig olle. du & jag föralltid.
28/3-08
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback