18år!

Igår blev jag 18år! :) Sjukt skönt, man känner sig så fri!
Först åkte jag hem till mamma och fikade och min granne kom in och gratulerade mig. Sen stack jag till mormor och fick en present av dem. Och till sist åkte jag till min gammelfarfar och fick en paket till!

Jag fick:

12000kr av mamma (sparas till jag flyttar hemifrån)
1700kr av mormor & morfar
700kr av gammelfarfar
xbox elite + spel av pappa

SJukt glad för det jag fick :)

På kvällen drog jag, elli, olle och malin till Viggos i Lund. Åt kycklingfilé med pommes och sås, drack cider, tequila och en sjukt god drink (typ malibu med chokladmjölk) Sen fick jag en brinnande shot av personalen på Viggos. Dooleys eller något tror jag, smakade så iaf! Sen sjöng molle, olle och elli för mig osså, så söta:)


Bilder kommer sen för nu ska jag, pappa och olle till tosselilla :)
puss


tack mina fina vänner för alla grattis på facebook, sms & telefonsamtal.

love you guys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback