uttråkad så gör en hederlig lista ..

ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? vet inte
Vad tycker du om kärlek? just nu? jobbigt men härligt när det väl är bra! 
När kramade du någon sist? igår
Hur många har du haft sex med? hade ni allt bra velat veta va? :*
Har du svårt för att bli kär? nej
Saknar du någon speciell person? ja
När kysste/hånglade du med någon senast? pussade malin i fredags, haha!
Haft sex på en jätteoffentlig plats? hemligt.
Ångrar du det?  man ska ej ångra saker man gör!
När fick du senast en komplimang? idag :)
Har du blivit sårad av en kille? ja tyvärr
Velat bli tillsammans med ditt ex igen? funkade det inte innan tror jag inte det hade funkat nu iheller..

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös? jag tror det?
Sprungit naken ute? nej!
Flashat något intimt bland folk? ja, när jag badade ......
 Åkt ambulans? ja!
Gjort något riktigt dumt? har inte alla det?
Varit nykter på nyårsafton? ja, tills jag fyllde 14!
Slagit ner någon? ja! men det va hon fan värd!
Hånglat med fler än 50 pers? nä, det tror jag inte ; )
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? jadå
Hånglat med någon riktigt ful? jaa!
Skämts över dina föräldrar? ja det har väl alla gjort någon gång?
Sagt hur dålig din partner är i sängen? nej!
Sagt jag älskar dig och menat det? ja absolut!
Tar du droger? aldrig testat o kommer aldrig göra det!
Dricker du? nej aaaaldrig.. haha.. :D
Vad sover du i? trosor, bh, linne.
Varit riktigt kär? när det kittlar i hela magen? ohhh yes!
Varit kär i någon du inte haft någon chans på? kändisar ja ;)
Är du ensam nu? ja
Vill du gifta dig? kanske
Vill du ha barn? ja ETT!!
Blivit polisanmäld? ja, haha.
Gjort något som du verkligen ångrar? JA tyvärr

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Olle
Du delade säng med? Olle
Såg dig gråta? pappa c.
Fick dig att gråta?  olle
Du delade cigg med? Roberto!
Du gick på bio med? Malin & Roberto
Skällde på dig? Gunilla.
Gjorde dig arg? Nån idiot i min klass.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? nej
Kramat någon? ja
Pussat någon? nej
Köpt någonting? ja
Sjungit? ja!
Saknat någon? ja, somfan

ÖVRIGT:

Nämn något som gjorde dig glad igår: Min säng
Vad gjorde du kl 8 imorse? fixade mig!
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? satt här
Det sista du sa högt? nu ska jag göra ansiktsmask!
De sista någon sa till dig? okej!
Vad står det i ditt senaste sms? bäääjs kan du vara.
Vad har du druckit idag? julmust.. te, mjölk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback