mellandagarna

hey!
längesen man var inne och skrev här. Har varit väldigt upptagen med andra saker hela lovet. Rätt härligt faktiskt.
Ska försöka att skriva minst ett inlägg om dagen i alla fall. Vi får se hur det går.

Ska till nova senare, måste ha en kavaj till imorgon. Har ingen som passar, den jag har är förstor nu.
vi får se hur det går, för jag har inte alls mycket pengar. Riktigt surt att studiebidraget kommer den siste, det är nu jag skulle behövt dem!

här är lite saker jag hittat på under lovet!

slagthuset i malmö
shoppat på mellandagsrea
träffat min lilla norsk jessica och hennes pojkvän
tränat
varit på botulfs-puben
träffat nya människor och umgåtts med kompisar!




bilder från förfest den 25dec, innan slagthuset.


bilderna är tagna från Pamelas facebook!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback