list-freaket är igång igen....

Jag har bloggtorka. Därför kör jag en jädra massa listor just nu. Men det är väl bättre än inget? Tycker iaf jag!




1. vad heter du?
Hannah Nilsson
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Nått coolt, som sticker ut.
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Mamma har sagt Elouise... men jag vet inte!
4. vilket stjärntecken är du? Lejon.
5. vilken årgång är du? 92a
6. vart bor du? Staffanstorp
7. bott utomlands? Nej
8. flyttat antal gånger? ja, ett antal.. men hur många håller jag inte reda på.
9. vart skulle du vilja bo? I en egen lägenhet i Malmö.
10. vilken skolklass? 3an på gymnasiet.
11. vad vill du bli när du blir äldre? Master Makeup & Hairstylist.
UTSEENDE
1. hur lång är du? ca. 167 cm
2. hur mycket väger du? ligger väl runt 59-62 för alla som måste veta! inte samma varje dag :p
3. hårfärg och frisyr? blont, rakt & mittbena ...
4. ögonfärg? gröna
5. mest nöjd med? mina ben (ibland) och mitt hår.
6. minst nöjd med? övriga kroppen och näsan.
7. skostorlek? 37-38
8. glasögon? nej, men jag behöver!
9. har du några piercingar/tatueringar? jao. tungan, naveln, näsan (inte isatt), tragus. Och öronen. Snart en dermal anchor i handen =)

FAVORITER
1. filmer? alla filmer där man måste tänka till lite. + harry potter .... hehe
2. låtar? blandat, men det ska vara lite ös i. Inget kärleksgnäll...
3. årstider? Sommaren & början på hösten! + våren ibland.
4. mat/dryck? grytor med ris till.. UTAN PAPRIKA I!!!!
5. djur? katt och hund.
6. färg? khakigrön och rosa.
7. parfym Dior Poison & Gucci envy me
8. tv-program? House, 2½ men, How I met your mother, OTH, The big bang therory, Grey's anatomy.
9. ämne i skolan? Skapande verksamhet, bild, foto, teckenspråk.
10. sysselsättning? Träning, shopping, datorn, utseende..
1. vad använder du just nu för jacka? Svart D.brand Eskimå jacka.
2. vad använder du just nu för skor? Svarta halvhöga med päls i.
3. favoritfärg på kläder? khakigrönt, svart & puderrosa... och begie!
4. favoritmaterial på kläder? har nog inget...
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? mysiga och snygga koftor, fina tröjor, klänningar och handskar!
6. favoritaffärer? HM, Rut mfl, gina, vero moda, Bikbok, vila, MQ, Nelly.com.. hehe =)
 7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? 1000- 1500:- ... Väldigt olika beroende på hur mycket jag får av andra osv. ibland är det bara 500:-
 8. favoritmärke? Jag har inget speciellt... Men ralph Lauren och Louis Vuitton har riktigt fina sakeR!
9. vad har du för byxstorlek? 27
10. vad har du för tröjstorlek? 36

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? litet
2. vilken färg på tapeterna? ljus/mörk lila med blommor. på en vägg bara.
3. vilka färger går rummet i i övrigt? vitt, svart, rosa och lila.
4. favoritmöbel i rummet och varför? min smink och hårhörna.
5. vad vill du ändra där inne? ny säng!
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? nej
b) video/dvd? nej
c) dator? ja
d) stereo? datorn ?
e) telefon? nej
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? grannhuset och en väg.
8. vad gör du oftast i ditt rum? sitter vid datorn, sover & fixar mig.
9. vem förutom du brukar sova i din säng? guess?`
10. favoritpryl i rummet? datorn och alla mina smink o hårsaker.

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Christer
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? busskort, nyklar, cigg, tändare, en tia och spegel.
b) skolväska just nu? kalender, kollegeblock, penna, papper, parfym, neccesär och böcker.
c) handväska eller liknande just nu? ingenting, tomt!
3. vad är du beroende av? solljus, värme, facebook och vänner!
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? nivea
6. vad tror du på? att det finns någon för alla & alla har en livsuppgift
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? ingen.
8. vad köpte du senast? kofta.
9. har du nåt husdjur? Ja, men min kise bor inte med mig just nu.
10. vad bor du i? Lägenhet

GREJER
plånbok: svart med nitar.
tandborste: rosa och blå
smycken: guldiga ängelvings-örhängen, piercingar..
solglasögon: Har inga för tillfället
underkläder: spets bh + trosor
nagellack: rosa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback