list-freak ?

Namn – Hannah Nilsson
Ögonfärg – grönblå
Hårfärg – blond.
Högerhänt/vänster – Högerhänt
Stjärntecken – Lejon!
Skostorlek – 37-38
Är dina föräldrar skilda – japp
Sport – gymmet .... men jag har simmat, spelat fotboll, gått på friidrott =)
Helgdag- midsommar. sommar då, o man kan vara ute!
Årstid – Sommar. Så fruktansvärt mycket sommar!!!!!

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär – Japp!
Blivit dissad – nä, =) inte i kärlek iaf haha.
Skolkat – ja tyvärr!
Sovit utomhus – japp! på en kompis studsematta.
Använt droger – Aldrig. Inte testat något förutom cigg o alkohol. O det e jag sjukt stolt över!
Retats – haha beror ju på vad man menas med retats ?? what?

THIS OR THAT
Pepsi/cola – COCA COLA
Jordgubbar/blåbär – hmm om jag ska äta rätt upp o ner blir det nog jordgubbar men i tex glass e det lätt blåbär.
Kött/veg – kött!
Tv/film – både och, fast tittar inte så mycket på det ..
Gitarr/trummor - jag kan spela lite gitarr, kommer inte ihåg så mycket. men trummor skulle vara kul! 
Adidas/Nike – inget av det faktiskt.
Kinesiskt/mexikanskt – chines i rekon!!! kyckling curry tack=)
Mtv/vh1 – MTV

SENASTE DU

Skrattade - när jag trillade i danmark innan idag....
Grät – efter jag pratade med olle igår. han åkte utomlands idag och vi kan typ inte höras av alls ..
Filmen du såg senast – Harry Potter filmerna :P  haha
Tuggade tuggummi – innan
Drog ett skämt – jag suger på skämt så det va säkerligen 100 år sedan för jag kommer ej ihåg det.
Sjöng en sång – i duschen imorse!

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN

Ätit müsli – nope
Rökt – ja
Tagit droger – nej
Kysst någon - ja :)
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet – ja, massa gånger med ollis =D
Bakat - hmmmmmm, nej det var förra månaden ... :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback