hejdå julen.

folk kan väl tänka sig lite för innan de bara kläcker ur sig en jäkla massa elaka saker!
just nu mår jag jättedåligt, min familj är helt kaos och de personer jag skulle firat jul med skter totalt i mig, hör aldrig av sig eller ens bryr sig en liiiten smula. Vad är det jag gjort som är så jävla hemskt? Är det för jag fyllt 18 ni tror att jag tål vad som hällst? Sanningen är nog den att jag tål mindre än alla andra ni känner! Jag har knappt en familj längre, ingen som står mig nära. Hur fan tror ni det känns? Jag går och köper en massa julklappar till perosner som totalt ignorerar mig. Varför? Jag vet inte själv!
Det är bara jag som vet hur detta känns av alla jag känner, tror jag. Så det är klart att folk inte kan förstå hur jag menar. Men, tänk er för innan ni säger saker, för det sårar mig verkligen.
Jag vill vara liten igen, inte vara myndig. För då brydde alla sig på ett annat sätt. Nu är jag vuxen (enligt er), och ska klara allt. Jag är inte vuxen alls, jag känner mig fortfarande som fjorton och jag är helt lost. Ingen hjälper mig längre. Ingen tänker på hur fa det känns för mig. Allt handlar om er.
Ni har ju i alla fall en famlij, någon som vill vara med er.


Så nu, jag ska skita i julen, sova bort dagen.. Skiter i det totalt.... Fan alltså, hur fan kan man stöta ut någon såhär, jag är fan medlem i er familj med... Ni har sårat mig så mycket att jag undrar om jag nånsin kommer att läka...
ni ska få era julklappar endå, och jag hoppas ni mår bra när ni sitter där o öppnar dem tillsammans med alla utom mig. Hoppas ni kommer att tänka på mig då, när jag är ensam en julafton totalt krossad inuti.


hajs.


Kommentarer
» Malin

Det gör ont i mitt hjärta att läsa.

<3

2010-12-19 15:48:09
» Johanna

Hannis <3<3

2010-12-19 18:36:00
» Anonym

kan du inte berätta vad som har hänt med din familj? och skulle du inte fira jul med din pojkvän?

2010-12-20 11:43:55
» Elli

Hannah kom hem till mig! Vill inte att du ska vara ensam :( <3

2010-12-21 19:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback