GOD JUL

Hej!
jag har precis ätit frukost, det blev rostad macka och varm oboy. Mumsigt.
Har faktiskt öppnat en julklapp från min moster, ett hello kitty gosedjur, sååå sött.

Håller på att röja lite i mitt rum, ska bara dammsuga också sen är jag färdig.
 Granen kom upp igårkväll, jag har lagt alla paketerna jag ska ge bort under den. Dock är där inga till mig :(
men ja! Jag ska iväg vid 2. Hoppas det blir en bra jul....

Hoppas alla ni, mina fina vänner, nära och bekanta får en underbar jul. För man vet aldrig vad man har förrän man förlorar det. Uppskatta varenda minut, ni kommer aldrig att ångra er, jag lovar!
Bara lev idag, tänk inte på morgondagen. Så kommer er jul bli bäst.

så, GOD JUL ALLESAMMANS.

massor med julpussar och julkramar från
häänsy!


Kommentarer
» Anonym

sv: gumman<3

2010-12-26 18:45:40
URL: http://angiiis.blogg.se/
» Anonym

sv: ja:( livet går vidare..=(

2010-12-26 18:49:13
URL: http://angiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback