en lååång dag ..

Hej!
Gick upp kl halv fem imorse. Riktigt segt. Tog tåget vid halv 7 till gbg. Sen åt jag och olle på espresso house. Dock upplevde ja något riktigt äckligt..... råkade ta SALT i mitt kaffe istället för socker. Snacka om att jag höll på att spy när jag tatt en stor klunk av de kaffet. USCH! Har npg avsmak för kaffe ett bra tag nu... fyyy.

Sen tog jag tåget till Lund och gick direkt till skolan. Började ju 12 idag. Rätt okej, men jag var väldigt trött..
Vilade en stund när jag kom hem, sen drog jag på spinning. Såå skönt ock träna!

Nu ser jag "raw comedy club", det är skitdrygt.. men jag ska gå och lägga mig endå så, haha.
aja, tråkig update idag, men de får duga.
HUGS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback