10 saker ni kanske inte vet om mig

♥ jag tycker inte om nyttig pasta, det smakar hö
♥  Jag har färgat mitt hår mer än 20 gånger
♥ Jag har psoriasis & eksem, måste sola för att det ska förvinna. dock kostar det mkt så det går inte alltid.
♥  Jag tycker själv att min blogg är den mest ointressanta som finns
♥  Jag tycker egentligen om skolan och älskar att se resultat... skoltrött nu.... blä 
♥  Jag ser ner på mig själv mycket
♥  drömmer om att få sminka o styla folk inför filmer osv
♥  har bara varit kär en gång (och är fof)
♥  vill börja simma igen, men det är inte kul ensam
♥  Jag har två bästa vänner och en av dem bor tyvärr i norge =(


jag och min lilla norsk i sommras♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback