ojdå ..

Jag har haft en enorm bloggtorka (tror ni märkt det ;p hihi) men jag har massor att göra just nu, är bara vid datorn på nätterna och då hänger jag på facebook.. På dagarna tränar jag & molle intensivt.. Har börjat med att springa 45min intervaller varje gång jag är på gymmet. Det är sjuuukt härligt! Har aldrig känt en sån befriande känsla som jag gör efter ett intervallpass.. Svetten rinner, jag är halvdöd och allt känns bra. Jag får ut mina aggressioner på löpbandet också faktiskt.
Aja, har suttit här i flera timmar och sökt jobb och kollat på utbildnignar. Imorgon ska jag till kommunen och ansöka om ekonomiskt bistånd. HOPPAS FAN JAG FÅR DET NU för jag har ansträngt mig som in i bomben för att kunna få det!
Ska sova nu, langar en NO makeup bild, känsliga tittare varnas.
HUGS
det är förjävligt att fräknarna har börja stanna året om... och inte bara poppar upp på sommaren.. snyft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback