nattinlägg

Sitter vid datorn för att jag inte kan sova.. Har haft en slapp söndag hos mamma idag, vi har sett på flera filmer, vilat, käkat hemmagjorda köttbullar, druckit massa kaffe & så har jag cyklat 1,7mil på träningscykeln. Mamma köpte även ett solarium idag, så har solat i 45minuter haha. Fick lite färg.
Imorgon (eller ja, idag blir det ju) är det första dagen på mitt nyttiga liv. NO MORE ALCOHOL, GODIS, CHOKLAD, SKRÄPMAT, LÄSK... ja you name it. Ska börja träna som vanligt igen, fler spinningpass bara. Ska bli nöjd med min kropp, för kan alla andra så kan fanimej jag också. Sen ett stort PLUS är att mollanbollan är med mig i detta, vi ska klara detta finis.
Kan ju berätta att jag ätit lite extra choklad idag, eftersom det är slut med det sen. Mår inte särskillt bra nu.
Haha
måste sova nu, nighty sötnosar.


Kommentarer
» Anonym

we will make it!! <3 jag åt också som en idiot ikväll.. haha

2012-01-09 01:44:11
URL: http://malinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback