Tisdag!

Haaj!
Har precis kommit hem från träningen. Blev gympa-stång idag också. Fast idag gick vi in och gjorde lite övningar på gymmet efter gympan. Skönt! Är helt DÖD i rumpa/ben/rygg idag, gympan är skitbra!
Har även hunnit att leka med ebba ute på ängen med bollar och pinnar. Kul ;) Nu lagar jag lunch/middag...Ja vad ska man kalla det? haha.. Har även bestämt mig för att dela med mig här på bloggen vad jag äter under fitnessfighten. Dock inte hur mycket osv, för jag har faktiskt betalt för o få den infon ;) Men det är ett bra sätt att hålla reda på maten själv också.
Nu ska jag äta, ha en bra dag :)

Förresten, så har jag hittat en ny intressat blogg! Frida heter hon som skriver och jag träffade henne nere i turkiet i somras, snygg tjej den där! :D

Kommentarer
» PsychoBlonde

aaaw:)) du är snygg!!

2012-02-29 21:51:29
URL: http://psychoblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback