Jag idag.

Kan ju passa på att berätta att ebbas veterinär-besök kostade mig 750:- (!!!!!!)
Gissa vem som är pank nu?! Jävla Ebba.... Men det är hon värd <3 Allting var som det skulle, hon var bara lite torr i öronen så vi köpte omega 3 spray som man ska spraya på maten och då försvinner det torra. Så det var skönt att veta att allt stog rätt till, men fick en chock när dom sa priset, i bilen hem satt jag bara och stirrade ut i luften, hahaha... Vågar inte kolla mitt saldo nu. HERREGUD..
Har nog inte lagt så mycket pengar någonsin på någon annan än mig själv. Kors i taket ;)

På bilderna ovan kan jag även passa på att berätta att jag inte har något löshår på mig, woopi.. Det har växt lite iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback