hemsk dag

Idag har jag haft en riktigt jobbig dag... Ebba har haft diarre hela jävla dagen. Hon har badat 5 gånger nu för hon har bajsat ner sig själv, så jääävla äckligt är det. Inatt klockan 03.45 (jag la mig kl 02.15) väckte hon mig, vi gick ut och kissade, sen när vi kom in la hon världens geggpöl med diarre på mattan... VARFÖR?!?!?!?!? :(
sen har hon lagt 2 diarrepölar inne till... och några ute.. jag mår sjukt illa, allt både smakar och luktar diarre i min värld nu.. ahhh.. fasar inför vad ebba kommer göra inatt. Bajsar hon ner min säng vet jag inte vad jag kommer göra med henne....... tycker så synd om henne, hon kan ju inte hjälpa det såklart.. och när man har diarre så kommer ju allt med räserfart så hon hinner ju inte varna mig så vi hinner ut... ååh lilla ebbis. Har klippt bort allt hennes långa hår vid rumpan så det inte kan fasta mer bajs där.
härligt inlägg va? ni ska bara veta hur det känns att ha upplevt allt detta.... uääää :(
hoppas ni blev äcklade!! hihi, för jag själv kan spy när som.
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback