Fitnessfighten

1 dag kvar!
Är pepp som fan nu, vill börja nuuu! Men nej, man får inte tillgång till sitt träningsprogram förrän samma dag det startar. Har iallafall tillgång till kostschemat och det ser bra ut. Det är rimliga måltider och det är inte alls svårt att följa. Det gäller bara att man är bestämd och inte bryter schemat, så kommer jag ha fina resultat om 4 veckor! :) Klarade jag att banta ner mig 16kg på 7veckor så klarar jag detta galant. Även fast det inte handlar om att gå ner i vikt denna gången, det handlar om att komma i fitnessform och få bort allt överflödigt daller... typ.
Denna tjejen fick rätt nice resultat på 30 dagar med fitnessfighten! Kolla bara vilken hållning hon fick och plattare mage? Hoppas jag får bra resultat!

Kommentarer
» PsychoBlonde

Heeej snygging!!! Nice blogg ;D

2012-02-28 11:29:49
URL: http://psychoblondie.blogg.se/
» PsychoBlonde

Du med nu ;D <3

2012-02-28 14:46:40
URL: http://psychoblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback