blond? ljusbrunt? ljusblond? arhh...

Jag vill inte ha denna hårfärg jag har nu, den är för naturlig för min smak.. Jag vill att det ska synas att man fixar o trixar med sitt hår och har man färgat/blekt håret så ska de inte va supernaturligt, såklart ska det inte se fake och plastigt ut heller... Jag har planer på att bli riktigt ljus! Jag kan inte ha en "mellanfärg" om man säger så. Antingen superljust eller riktigt mörkt. Och absolut inte något med röda toner! Lägger upp några bilder på en bloggare som heter Linda Hallberg, som förut hade superfint blont hår, och som jag vill ha nu!
vad säger ni? var ärliga!

Kommentarer
» Caroline Tocaj

Skitsnyggt! Vill också ha denna hårfärgen. Men vet inte riktit hur man ska göra för att färga det så själv..

2012-02-21 15:53:02
» malin

jaa snyggt!!

2012-02-21 16:11:01
URL: http://malinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback